Info ang liftkort på tävlingen på söndag
Det har blivit en ändring ang liftkorten på tävlingen i ulricehamn på söndag. Vi behöver INTE köpa liftkort till ordinarie pris. Skibikehike kommer sälja tävlingskort för 250 kr/st istället. Det är inte klart ännu hur dessa "tävlingskort" kommer att säljas. Antingen får vi en kampanjkod att lösa in på skibikehike.se eller så kommer de faktureras klubben i efterhand. Mer info kommer inom kort. Men KÖP INTE kort till ordinarie pris på söndag.
Falköpings AIK Slalom
7 jan
0kommentarer
Tävling Ulricehamn 11/1
Hej och god fortsättning allihop! NU börjar väderprognosen äntligen ordna upp sig och vi har lite kyla i sikte. Det kommer förmodligen dröja lite tills vår backe är igång MEN vi planerar just nu en träningstävling i Ulricehamn den 11/1 tillsammans med BOGE & VITESSE. Det är en storslalomtävling för alla åldrar från U8 och uppåt. Anmälan görs i tävlingskalendern senast 10/1. LÄNK TILL TÄVLINGSKALENDERN Eftersom det är ett samarrangemang mellan alla 3 klubbar behöver vi bidra med ett antal funktionärer: 1 st portdomare är nu det enda vi saknar (Uppgiften innebär att hålla koll på 4-5 portsar och rapportera om någon kör fel. inga förkunskaper krävs och man kan ha skor och stå vid nedre delen) Klara: Portdomarschef (Jenny) Tidtagare (Mattias) Portdomare (Benoit) 1 medhjälpare starter (Fredrik) 1 st till plogpatrull (Partik och ev Alex) 1 st grillare (Kerstin & Titti turas om) Det är en TRÄNINGS-tävling så inga förkunskaper krävs :) Tävlingsstart är kl 11 och man bör vara på plats ungefär samtidigt som barnen, detaljerat schema kommer. Har DU möjlighet att hjälpa till? Skriv i kommentarerna nedan eller slå en signal till mig på 0702-891144. Gärna så snart som möjligt. Nu håller vi tummarna för kyla och snö!
Falköpings AIK Slalom
28 dec 2025
9kommentarer
KLÄPPEN
Hej på er Lite info från Kläppen, vädret är inte riktigt med oss, inte ens i Kläppen tyvärr. Dom meddelar att dom kommer öppna 18 nedfarter ( med lite mindre bredd ) tills på fredag när vi kommer, vilket är toppen och otroligt med väderleken som varit! Vi ser fram emot bra träning trots underlag och kommer jobba mycket med friåkningsövningar detta läger. Bra att veta och tänka på är att det kommer vara varmt, vilket medför mycket mjuk snö och ganska blött. Trots att man kanske inte fryser pga temperatur är det bra att ha med extra vantar och dyl att byta med då det är stor risk att allt blir blött.
Falköpings AIK Slalom
9 dec 2025
0kommentarer
Obs viktigt tillägg till mejerikit till Kläppen
Alla stugor hämtar ut sitt mejerikit i Cafe snöflingan på onsdag kväll mellan kl 18-19. Har man inte möjlighet då, be någon annan ta med eran! Alla stugor löser själva att någon hämtar upp det på onsdag. Hör av er om ni funderar på något inför lägret! Mvh Tränarna
Falköpings AIK Slalom
6 dec 2025
0kommentarer
Stugnummer kläppen
Här nedan kommer era stugnummer: 1061 Östblom, förlängt 2 dgr 1062 Watanen - städ, förlängt 2 dgr 1063 Grimfjord, Haglund - städ, förlängt 2 dgr ( haglund ) 1065 Jansson, förlängt 2 dgr 1066 Hallberg - städ, förlängt 2 dgr 1067 Ståhl - städ, förlängt 2 dgr 1151 Lundin, förlängt 2 dgr 1152 Ax - städ, förlängt 2 dgr 1153 Wersén, förlängt 2 dgr 1156 Gustafsson 1159 Hansfeldt - städ, förlängt 2 dgr 1160 Kangas - städ, förlängt 2 dgr 1161 Blank 1162 Henriksson 1163 Hellner 1021 Aggesund - städ, linnepaket 1022 Haavik, Segerström, Garenfeldt - städ, linnepaket 1023 Bergh, Kilander, förlängt 2 dgr ( kilander ) 1032 Börjesson, Pylyser 1033 Kwok En vuxen i varje boende kommer få sms för incheckningsinformation, se tidigare info utskickat om kläppen. NU ÅKER VI SNART, EN VECKA KVAR!!! LADDA ERA LÅR- OCH SKRATTMUSKLER FÖR ETT SUPERLÄGER TILLSAMMANS I KLÄPPEN!!
Falköpings AIK Slalom
4 dec 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter